Μαρμελάδα Δαμάσκηνο με Ροδόνερο by jukeros!

Na σας μιλήσω για ένα προϊόν που δοκίμασα πρόσφατα και μαγεύτηκα...μου άρεσε τόσο πολύ ώστε βρήκα διάφορους τρόπους για να το γευτώ πολλές φορές είτε μέσα στη διάρκεια της ημέρας, είτε τη μια μέρα μετά την άλλη για να κρατήσει η ευχαρίστηση περισσότερο.
Να σας μιλήσω για κάποιους από αυτούς:

  • Κατ' αρχήν, φυσικά, έβαλα την Ελληνική, χειροποίητη μαρμελάδα δαμάσκηνο με ροδόνερο, σε κρυστάλλινο πιατάκι, σκέτη και μπόλικη πίνοντας δροσερό νερό στο τέλος.
  • Στη συνέχεια, και αφού την έβαλα για αρκετή ώρα στο ψυγείο, την άπλωσα επάνω σε κάποιο από τα αγαπημένα μου μπισκότα (Μιράντα Παπαδοπούλου, αν θέλετε να ξέρετε) και την απόλαυσα συνοδεία της "τραγανής μου απόλαυσης", που μόλις σας προανέφερα.
  • Μετά, "στόλισα" με αυτήν το παγωτό μου
  • Τέλος (προς το παρόν, μόνο), αντί για βραδινό, έβαλα σε ένα μπωλ αρκετό από το αγαπημένο μου στραγγιστό γιαούρτι και από πάνω έβαλα μια γενναιόδωρη ποσότητα της πολύ-αγαπημένης μου, πλέον, μαρμελάδας: δαμάσκηνο με ροδόνερο by jukeros!!!
Δοκιμάστε την, ο-πωσ-δή-πο-τε!

Και για να τη γνωρίσετε καλύτερα, σας πληροφορώ ότι πρόκειται για μια μαρμελάδα που είναι Χωρίς συντηρητικά, χρωστικές και πρόσθετα
  • έχει ημερομηνία Λήξης 18 μήνες από την ημερομηνία παραγωγής της
  • Περιέχει 58 % φρούτο ανά 100 γραμμάρια προϊόντος
  • Διατηρείται στο ψυγείο μετά το άνοιγμα
  • Έχει διακριτικότατο άρωμα τριαντάφυλλου
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γέμιση για γλυκές τάρτες, σε κρουασάν και μπισκότα
  • αποτελεί εξαιρετικό συνδυασμό με αλείμματα φυστικοβούτυρου και γενικότερα αλείμματα ξηρών καρπών

juk-black

greek-product
Νεότερη Παλαιότερη